غلامحسين مسعودي ريحان
نوشته شده در تاريخ - توسط
|
غلامحسين مسعودي ريحان

نام: NASER
.........................................................
جنسیت:
.........................................................
محل سکونت:
.........................................................
سن: 0 / 0 / 0
.........................................................
میزان تحصیلات:
.........................................................
شماره تماس:
.........................................................
ایمیل و ای دی یاهو:
.........................................................
درباره من: بنام خدا آغاز گردید و بنام حق حقیقت بیان می شود. از تمام افراد ی که از سایت دیدن میکنند تشکر می کنم. ******************************* پروردگارا خودراتقدیم تومی دارم با من کن وازمن سازآنچه خوداراده کنی ازاسارت نفس رها یم کن تا انجام اراده ات را بهترتوانم مشکلاتم را بگیرتا پیروزی بر آنها شاهد ی باشد برای کسانی که با قدرت تو راه تووعشق تو یاریشان خواهم داد . باشد که همیشه بر اراده توگردن نهم. آمین

نظرات شما عزیزان:

اساتید حق التدریسی دکتری و فوق لیسانس دانشگاه فنی و حرفه ای
ساعت1:18---18 دی 1390
بسمه تعالی
جناب آقای مسعودي ريحان
نماینده محترم مجلس شورای اسلامی
سلام علیکم
ضمن تشکر وتقدیر از زحمات بی دریغ شما نماینده محترم، به استحضار می رساند:
از زمانیکه آموزشکده های فنی و حرفه ای به وزارت علوم منتقل شد، قرار شد این کار با تمام امکانات و تجهیزات و نیرو انجام شود. نیروی انسانی رسمی همه ماه بعد منتقل شدند و حکمشان صادر شد، اما مشکل نیروهای حق التدریسی -که بنا به مصوبه مجلس شورای اسلامی قبل از انتقال به وزارت علوم در آموزش و پرورش باید استخدام می شدند (پاییز 1389)- باقی ماند ، این تعداد که تقریبا 4500 نفر در کل کشور هستند، همگی سابقه کار دارند و از این تعداد 360 نفر فوق لیسانس و دکتری تخصصی دارند و تقریبا 4140 نفر آنها نیز دارای مدارک لیسانس و فوق دیپلم هستند. همانگونه که حضرتعالی مستحضر هستید، در وزارت علوم مجوزی برای جذب نیروی حق التدریس صادر نشده است و اصلا چنین روالی وجود نداشته است و ندارد.. (و این صحیح است) و در وزارت علوم اعضای هیئت علمی از میان دارندگان مدرک فوق لیسانس و دکتری تخصصی جذب میشوند که از طریق این وزارتخانه میباشند. با توجه به نیاز دانشگاه فنی و حرفه ای به این اساتید و پرسنل و نیز سابقه کار این نیرو ها در آموزشکده های فنی و حرفه ای سابق:
مستدعی است تا جنابعالی با توجه به عهده دار بودن بار سنگین وکالت مردم این مرز وبوم در مجلس شورای اسلامی، ترتیبی اتخاذ بفرمایید تا :
1- اساتید حق التدریس با مدرک فوق لیسانس و دکترا ( تقریبا360 نفر) که حداقل دوسال قبل از انتقال آموزشکده ها به وزارت علوم سابقه تدریس داشته اند (حداقل از سال 1387)، در دانشگاه فنی و حرفه ای بعنوان عضو هیات علمی استخدام شوند. و همچنین نیروهای حق التدریس با مدرک فوق دیپلم و لیسانس(تقریبا 4140 نفر) که حداقل دوسال قبل از انتقال آموزشکده ها به وزارت علوم سابقه تدریس داشته اند (حداقل از سال 1387)، در آموزش و پرورش به عنوان دبیر در هنرستان ها و مدارس از ابتدای فروردین 1391 استخدام گردند و یا:
2- اساتید حق التدریس با مدرک فوق لیسانس و دکترا ( تقریبا360 نفر) که حداقل دوسال قبل از انتقال آموزشکده ها به وزارت علوم سابقه تدریس داشته اند (حداقل از سال 1387)، در دانشگاه فنی و حرفه ای بعنوان عضو هیات علمی استخدام شوند. و همچنین نیروهای حق التدریس با مدرک فوق دیپلم و لیسانس(تقریبا 4140 نفر) که حداقل دوسال قبل از انتقال آموزشکده ها به وزارت علوم سابقه تدریس داشته اند (حداقل از سال 1387)، در دانشگاه فنی و حرفه ای وزارت علوم مانند سایر دانشگاههای دولتی بعنوان کارشناس آزمایشگاهها وکارگاهها متناسب با رشته تحیصلی استخدام گردند.
که نیاز است به تصویب نمایندگان محترم مجلس برسد تا بلاتکلیفی نیروهای حق التدریس دانشگاه فنی و حرفه ای در پی انتقال به وزارت علوم بیشتر از گذشته نشود، چرا که در وزارت علوم این طریق استخدام و جذب تعریف شده نمیباشد.
از طرفی تعدادی از اساتید حق التدریس با مدرک فوق لیسانس و دکترا با مشکل محدودیت سنی برای استخدام عضو هیات علمی در سایر دانشگاهها روبرو هستند و هزاران مشکل دیگر مانند تاهل و ... که برای این مقطع سنی با توجه به صرف زمان برای تحصیل مقاطع فوق لیسانس و دکترا بوجود آمده است.
در نهایت از توجهی که صرف مطالعه این نامه نمودید سپاسگزاریم و از جنابعالی انتظار نهایت همکاری و مساعدت را د


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.